Úplně první sem měl v planu koupit Full suspension bush kit SPORT od StronxFlex (ty sem měl na bmw a byly super).frýďa píše:Jestli to není úplně není know-how napiš jaký budeš dávat siláče. Tudleto do čeho ses pustil je věc kterou plánuje výhledově asi většina z nás.... Tak to trochu pojmout jako takový jednodušší návod na co si dát kde pozor a kde byly zádrhely a příště by jsi to udělal jinak
Vůbec mi nevadí ,že je pak podvozek tvrdej a pro někoho nepohodlnej.
Dalo se říct,že je dobrý i na montáž,kdy se dá vše lehce namontovat.
Jediná podle mě nevýhoda u těhlech siláčů je montáž uložení do nápravnic na zadku(hlavní silentblok).
Tam se musí nechávat ze starého siláče vnější část do které se siláč pak dává.
U mě je ten vnějšek orezlej a příjde mi na prd ho tam vracet a vyřezávat starou gumu.
Tak sem zvolil volbu HardRace zadního siláče do nápravnic.
(Tady je celkem dobrý video a představa,jak se to dělá =>)
Ono je na výběr dost značek.
Ale ten StrongFlex se mi zdá z nich nejlepší.
Nevím,jak je na tom PowerFlex cenově(hádám,že bude dražší),ale kvalita bude asi ještě o kus lepší.
Energy Suspension sem zavrhl - nemám s ním zkušenost,ale když sem tenkrát měl ED9 ,tak sem je tam chtěl kupovat a na pár forech si na ně lidi stěžovali.
(některé nevydržely na spodních ramenech - montáž byla správně)
Ale jak píšu=>já s tím nemam zkušenost a X stovkách lidí vyhovuje a drží.Tak nevím no.
No a tady se mi to komplikuje
Nakonec sem od StrongFlexů upustil
Duvod je jednoduchej:D
Z té 36ti dílné sady bych použil siláče jen na stabilizátory (ty budu kupovat samostatně od StrongFlexu) a na přední ramena + do zadních nápravnic,kde bych musel vzít ty vnějšky ze starých.
Protože na auto budu brát skoro všechno od HardRacu
- FRONT UPPER CAMBER KIT (hroní ramena)
- REAR UPPER CAMBER KIT (,,ramínko" na štelování odklonu - zadek)
- REAR TOE CONTROL ARM (,,ramínko" na štelování sbíhavost - zadek)
- REAR LOWER CONTROL ARM ( zadní ramena )
- REAR TRAILING ARM BUSHING ( hlavní siláče zadních nápravnic )
- FRONT LOWER ARM BUSHING (přední siláče + siláč přímo kleci)
- FRONT TPV REINFORCED STABILIZER LINK KIT (tyčka na př.stabilizátor)
- ROLL CENTER ADJUSTER ( spodní kuláky)
Takže bych tu celou sadu od Strongflexu nevyužil a kupovat na přední ramena 4x siláč se mi nechtělo,tak sem také zvolil HardRace
No a třešnička na dortu bude samotnej podvozek =>
Skunk2 Pro-S II
měl sem na výběr dost značek,ale už tenkrát Skunk2 byl muj favorit na CRX a tak si splním takovej menší sen
Strašně by se mi líbil Buddy Club N+ ,ale 32k je už moc