Dost to tady flákám,ale nebyl na nic čas.
Tak to ted trochu napravím.
Na autě se to ho moc neudělalo a začátek sezony je taky slušně zpožděnej.
Bohužel sem nestihl zavčas vyzvednout značky z depositu,takže ted čekám,až se uředníkum bude chtit.
Přes zimu sem pořídil menší upgrade brzd
Jedná se o 4 pístkové Bremba z audi A8 4.2 .
Kupoval sem je za slušnou cenu i s deskama,tak nešlo odolat.
K tomu sem dost času sháněl adekvátní kotouče.
Dost dlouhou dobu sem se hrabal ve všech možných nákresech a hledal alternativu 300mm+,tak aby přesně sedly.
Už na začátku sem jasně věděl,že budu muset jít upravou rozteče proto sem k tomu i pořídil přesně tenhle styl třmenu=>radialně uchycenej,kde se dá do jisté míry pohrát s pozicí třmenu.
Nakonec sem zvolil kotouče z
Honda Accord CL9 Sedan 2.4 (03-08).
A když už upgrade,tak pořádnej a rovnou sem sáhl po
EBC vrtané/dražkované.
Na zadní nápravu sem koupil stejné (jen rozměr je seriový).
Tady na porovnání rozměry seriových 262/21mm vs 300/25mm.
Kde sem se snažil nejvíce dodržet bod G a D.
Rozdíl vystředění je 0.1mm a vzdálenost od náby je o 2.5mm.
Samozřejmě jsem koupil rovnou komplet repasní sadu na oba třmeny .
Ted je to ve fázy připrav,kdy až se mi povede nechat udělat převrtání na 4x100 ,tak začnu dělat na adapteru.
Pak bude následovat komplet repas(barva bude samozřejmě opět červená,jako ty seriové,co sem repasoval).
Příští týden se mi snad povede vyzvednou značky z depositu a budu moci konečně vymést pavouky z výfuku
Zakladní servis už mam udělaný a auto čeká jen na značky