A do zimy máš klid
K tlaku v pneu jsem v minulosti založil vlákno pro nás závodníky -> viewtopic.php?f=28&t=323
Tam se můžeme vyblbnout
Zam3k: del Sol '92 EG2
- 2bep
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 čer 2017 23:43
- Bydliště: Praha
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
CRX Del Sol VTi 1992 (ABS a Transtop)
CXG 1,5T Sport Plus 2019
CXG 1,5T Sport Plus 2019
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
SUper,hned na to kouknu.2bep píše:A do zimy máš klid
K tlaku v pneu jsem v minulosti založil vlákno pro nás závodníky -> viewtopic.php?f=28&t=323
Tam se můžeme vyblbnout
Já zkouším ted tlak na předku 2 a zadek 1.9bary.
Zatím to vypadá na nejlepší kombinaci.
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
Je to děs,ale až ted sem se dostal k tomu sem něco dát.
Na autě se předělalo pár věcí a koncem listopadu sem auto dal na řádnej odpočinek.
Plány pro rok 2020 bylo hodně a to především konečně vyvařit auto a nechat udělat celolak.
Bohužel,po novém roce nebude moc času auto rozebrat do šroubku a nechat tyhle dvě věci udělat.
(Kámoš,co mi bude lakovat auto nemá vubec čas.Takže se vše posune na podzim/zimu 2020)
V lednu sem napišu,co a jak je v plánu.
Dost dílu už mam nakoupeno a objednáno,takže se tu bude zase něco dít
Na autě se předělalo pár věcí a koncem listopadu sem auto dal na řádnej odpočinek.
Plány pro rok 2020 bylo hodně a to především konečně vyvařit auto a nechat udělat celolak.
Bohužel,po novém roce nebude moc času auto rozebrat do šroubku a nechat tyhle dvě věci udělat.
(Kámoš,co mi bude lakovat auto nemá vubec čas.Takže se vše posune na podzim/zimu 2020)
V lednu sem napišu,co a jak je v plánu.
Dost dílu už mam nakoupeno a objednáno,takže se tu bude zase něco dít
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
- Georgino
- Místopředseda
- Příspěvky: 363
- Registrován: 09 pro 2015 06:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
Lakýrník nebude mít čas nikdy. Je to strašně narvaný u všech.
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
To máš pravdu,ale u mě to je spíš tím,že on jede na 3 měsíce do ciziny a já nemam čas auto připravit,než odjede.Georgino píše:Lakýrník nebude mít čas nikdy. Je to strašně narvaný u všech.
Takovej začarovanej kruh.
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
- SpaceMan
- Předseda
- Příspěvky: 422
- Registrován: 08 pro 2015 15:11
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
No to je tak nějak u všech stejné. Dobrý řemeslník (a je jedno z jakého odvětví) prostě nemá čas...
... Drive it like you stole it ...
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
Dost to tady flákám,ale nebyl na nic čas.
Tak to ted trochu napravím.
Na autě se to ho moc neudělalo a začátek sezony je taky slušně zpožděnej.
Bohužel sem nestihl zavčas vyzvednout značky z depositu,takže ted čekám,až se uředníkum bude chtit.
Přes zimu sem pořídil menší upgrade brzd
Jedná se o 4 pístkové Bremba z audi A8 4.2 .
Kupoval sem je za slušnou cenu i s deskama,tak nešlo odolat.
K tomu sem dost času sháněl adekvátní kotouče.
Dost dlouhou dobu sem se hrabal ve všech možných nákresech a hledal alternativu 300mm+,tak aby přesně sedly.
Už na začátku sem jasně věděl,že budu muset jít upravou rozteče proto sem k tomu i pořídil přesně tenhle styl třmenu=>radialně uchycenej,kde se dá do jisté míry pohrát s pozicí třmenu.
Nakonec sem zvolil kotouče z Honda Accord CL9 Sedan 2.4 (03-08).
A když už upgrade,tak pořádnej a rovnou sem sáhl po EBC vrtané/dražkované.
Na zadní nápravu sem koupil stejné (jen rozměr je seriový).
Tady na porovnání rozměry seriových 262/21mm vs 300/25mm.
Kde sem se snažil nejvíce dodržet bod G a D.
Rozdíl vystředění je 0.1mm a vzdálenost od náby je o 2.5mm.
Samozřejmě jsem koupil rovnou komplet repasní sadu na oba třmeny .
Ted je to ve fázy připrav,kdy až se mi povede nechat udělat převrtání na 4x100 ,tak začnu dělat na adapteru.
Pak bude následovat komplet repas(barva bude samozřejmě opět červená,jako ty seriové,co sem repasoval).
Příští týden se mi snad povede vyzvednou značky z depositu a budu moci konečně vymést pavouky z výfuku
Zakladní servis už mam udělaný a auto čeká jen na značky
Tak to ted trochu napravím.
Na autě se to ho moc neudělalo a začátek sezony je taky slušně zpožděnej.
Bohužel sem nestihl zavčas vyzvednout značky z depositu,takže ted čekám,až se uředníkum bude chtit.
Přes zimu sem pořídil menší upgrade brzd
Jedná se o 4 pístkové Bremba z audi A8 4.2 .
Kupoval sem je za slušnou cenu i s deskama,tak nešlo odolat.
K tomu sem dost času sháněl adekvátní kotouče.
Dost dlouhou dobu sem se hrabal ve všech možných nákresech a hledal alternativu 300mm+,tak aby přesně sedly.
Už na začátku sem jasně věděl,že budu muset jít upravou rozteče proto sem k tomu i pořídil přesně tenhle styl třmenu=>radialně uchycenej,kde se dá do jisté míry pohrát s pozicí třmenu.
Nakonec sem zvolil kotouče z Honda Accord CL9 Sedan 2.4 (03-08).
A když už upgrade,tak pořádnej a rovnou sem sáhl po EBC vrtané/dražkované.
Na zadní nápravu sem koupil stejné (jen rozměr je seriový).
Tady na porovnání rozměry seriových 262/21mm vs 300/25mm.
Kde sem se snažil nejvíce dodržet bod G a D.
Rozdíl vystředění je 0.1mm a vzdálenost od náby je o 2.5mm.
Samozřejmě jsem koupil rovnou komplet repasní sadu na oba třmeny .
Ted je to ve fázy připrav,kdy až se mi povede nechat udělat převrtání na 4x100 ,tak začnu dělat na adapteru.
Pak bude následovat komplet repas(barva bude samozřejmě opět červená,jako ty seriové,co sem repasoval).
Příští týden se mi snad povede vyzvednou značky z depositu a budu moci konečně vymést pavouky z výfuku
Zakladní servis už mam udělaný a auto čeká jen na značky
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
- frýďa
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 pro 2015 08:21
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
To se bude kousat do asfaltu samo Já dával "jen" 282 dvoupístky a brzdí to výborně. Tohle co plánuješ... že ty tam budeš příští zimu dávat šneka?
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
No právě proto sem šel do 300mm kotoučufrýďa píše:To se bude kousat do asfaltu samo Já dával "jen" 282 dvoupístky a brzdí to výborně. Tohle co plánuješ... že ty tam budeš příští zimu dávat šneka?
Turbo bude následovat po vyvaření a laku
To co si tam dával ty je k***a dobrá kombinace.
Ale říkal sem si,že když tam budu dávat v budoucnu turbo,tak už si to pomalu začnu připravovat.
Ono to je ted s tou dementní Coronou pěkně na piču.
Zatím je plán v listopadu auto rozebrat do šroubku a odvést to na full vyvaření a rovnou nalakovat.
Tak uvidíme,jak na tom bude kamoš s časem.
Motor musí ještě počkat.Chci ho komplet od základu předělat,aby vydrželo v pohodě 300hp+ .
Ted už ty úpravy budou jen a jen dražší
Chci tam převodovku z ITR + silnější poloosy atd atd atd
Nejsem majitel banky,takže to budu dělat postupně každej rok.
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
- zam3k
- Znalec
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 dub 2018 14:51
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Zam3k: del Sol '92 EG2
Jen taková otázka pro všechny=>
Rád bych do lakování pořešil pár věcí z laminátu/kevlaru/karbonu.
A to konkrétně kapotu a př.blatníky.
Prolejzal sem spoustu stránek,ale já ty díly budu chtít dát do laku a přijde mi slušnej nesmysl kupovat Karbonovou kapotu za 20k a blatníky po 10k....a následně je dát do laku.
Neřešil jste někdo tyhle díly?Fakt to muže bejt čistě lamino nebo kevlar-carbon.
Rád bych do lakování pořešil pár věcí z laminátu/kevlaru/karbonu.
A to konkrétně kapotu a př.blatníky.
Prolejzal sem spoustu stránek,ale já ty díly budu chtít dát do laku a přijde mi slušnej nesmysl kupovat Karbonovou kapotu za 20k a blatníky po 10k....a následně je dát do laku.
Neřešil jste někdo tyhle díly?Fakt to muže bejt čistě lamino nebo kevlar-carbon.
CRX del sol 92´EG2
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník
Instagram : zam3k
FB : Zdeněk Ben Zámečník