Dneska jsem se koukal na autosalon a zahlédl jsem ukázku na příští díl, kde byla zmiňovaná nová mazda MX5 targa.
Tak co na ni říkáte?
MAZDA MX-5 RF
- Georgino
- Místopředseda
- Příspěvky: 363
- Registrován: 09 pro 2015 06:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- amwas
- Znalec
- Příspěvky: 102
- Registrován: 22 pro 2015 08:53
- Bydliště: Partizánske
- It’s my birthday
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAZDA MX-5 RF
Pěkná, pěkná... Pokúsim sa ten program pozrieť, som zvedavý.
Peťas tu pred časom dával odkaz na nejaký článok o Miate aj s videjkom. Neviem, či ma viac zaujala targa, alebo verzia s "hardtop" zasúvacou strechou. Je mi ľúto, že Honda nenaviazala na našu srdcovku.
Peťas tu pred časom dával odkaz na nejaký článok o Miate aj s videjkom. Neviem, či ma viac zaujala targa, alebo verzia s "hardtop" zasúvacou strechou. Je mi ľúto, že Honda nenaviazala na našu srdcovku.
Enjoy it!
- SpaceMan
- Předseda
- Příspěvky: 422
- Registrován: 08 pro 2015 15:11
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAZDA MX-5 RF
Už když vyjela před cca rokem ukázka (březen 2016), že Mazda připravuje nějakou takovouhle variantu NDčkové Miaty (4. generace - NA, NB, NC, ND), tak jsem z toho byl nadšený. Bohužel nadšení opadlo, když jsem měl možnost se do NDčka posadit vloni na Legendách a zjistil jsem, že Japonci jsou prostě miniatury Evropanů. Nicméně mi to přijde zajímavé a ani cenovka za vskutku krásný kus auta mi nepřijde tak šílená.
Za top maximální výbavu Revolution TOP s 2.0 (160PS), samosvorem, Recaro sedákami, 6MT, na Bilstein podvozku chtějí 912 000,-. Za výbavu Revolution, která postrádá Recara a Bilstein, chtějí dokonce 853 000,- a v základu za RF s 1.5 (135PS) chtějí dokonce 779 000,-. To mi prostě přijde jako velká paráda za auto, které má sexy tvary, je zábavné za volantem a nezrujnuje Tě na spotřebě. A ceny pro soft top jsou ještě níž. Úplné holátku v základu stojí dokonce okolo 650 000,-.
Jasně, za tu samou částku se dá koupit S2000 z posledních let výroby a s minimem kilometrů, která má o při nejmenším 80 koní víc, ale furt porovnáváme nové auto a S2000 technologicky spadající do 90. let. Nehledě na to, že S2000 bude asi tak o cca 100-200kg těžší a v sérii nikdy neměla samosvor.
Z mého pohledu Mazda jasně dala najevo, že se jí prostě vyplatí držet při životě MX-5 a to i ve variantě s pevnou střechou (pro mě naprosto famózní design). Navíc cenovka i pro Čecha není úplně nesmyslná a myslím si, že si na trhu prostě místo najde. Puritánům bude samozřejmě vadit, že oproti softtopu je těžší, nemá tak "hladký" design, sudavání střechy okopírované od Porsche 911 Targa atd., atd.. Nicméně i tak věřím, že pro nováčky u Mazdy bude mít své kouzlo.
Za top maximální výbavu Revolution TOP s 2.0 (160PS), samosvorem, Recaro sedákami, 6MT, na Bilstein podvozku chtějí 912 000,-. Za výbavu Revolution, která postrádá Recara a Bilstein, chtějí dokonce 853 000,- a v základu za RF s 1.5 (135PS) chtějí dokonce 779 000,-. To mi prostě přijde jako velká paráda za auto, které má sexy tvary, je zábavné za volantem a nezrujnuje Tě na spotřebě. A ceny pro soft top jsou ještě níž. Úplné holátku v základu stojí dokonce okolo 650 000,-.
Jasně, za tu samou částku se dá koupit S2000 z posledních let výroby a s minimem kilometrů, která má o při nejmenším 80 koní víc, ale furt porovnáváme nové auto a S2000 technologicky spadající do 90. let. Nehledě na to, že S2000 bude asi tak o cca 100-200kg těžší a v sérii nikdy neměla samosvor.
Z mého pohledu Mazda jasně dala najevo, že se jí prostě vyplatí držet při životě MX-5 a to i ve variantě s pevnou střechou (pro mě naprosto famózní design). Navíc cenovka i pro Čecha není úplně nesmyslná a myslím si, že si na trhu prostě místo najde. Puritánům bude samozřejmě vadit, že oproti softtopu je těžší, nemá tak "hladký" design, sudavání střechy okopírované od Porsche 911 Targa atd., atd.. Nicméně i tak věřím, že pro nováčky u Mazdy bude mít své kouzlo.
... Drive it like you stole it ...