Zimní klouzání
Napsal: 21 pro 2016 09:31
Prvá skúsenosť tejto zimy.
Dnes sa mi pri odbočovaní z hlavného ťahu na okresku podarilo preletieť zákrutou dverami napred.
Cesta bola mierne namrznutá a chlapík v Tranzite, ktorý sa mi dlho lepil na prdel a vlastne ma vyprovokoval musel nechápať. Ani ja som nechápal, ale našťastie mám napozeraných kopec driftov na Youtube a tak som to bravúrne zvládol
Musím sa priznať, že to bolo funny, no ale radšej si už budem dávať majzla a blbnúť budem radšej na letisku alebo prázdnom parkovisku.
Jasné že Targuša nie je moc vhodná na zimu a preto mi napadlo, či a aky má váha auta vplyv na ovládateľnosť v zákrutách. Napríklad jedno a to isté auto raz prázdne a potom naložené. Chápem že ťažšie auto = lepší grip, ale zase väčšia kinetická energia, a naopak.
Tak borci, napíšte aj vy svoje príhody, názory, skúsenosti,... aspoň tu nebude tak mŕtvo.
Dnes sa mi pri odbočovaní z hlavného ťahu na okresku podarilo preletieť zákrutou dverami napred.
Cesta bola mierne namrznutá a chlapík v Tranzite, ktorý sa mi dlho lepil na prdel a vlastne ma vyprovokoval musel nechápať. Ani ja som nechápal, ale našťastie mám napozeraných kopec driftov na Youtube a tak som to bravúrne zvládol
Musím sa priznať, že to bolo funny, no ale radšej si už budem dávať majzla a blbnúť budem radšej na letisku alebo prázdnom parkovisku.
Jasné že Targuša nie je moc vhodná na zimu a preto mi napadlo, či a aky má váha auta vplyv na ovládateľnosť v zákrutách. Napríklad jedno a to isté auto raz prázdne a potom naložené. Chápem že ťažšie auto = lepší grip, ale zase väčšia kinetická energia, a naopak.
Tak borci, napíšte aj vy svoje príhody, názory, skúsenosti,... aspoň tu nebude tak mŕtvo.